Abfinden.ucoz.com
Home | Counter Strike 1.6 Mega edition Free | Sign Up | Log In
Site menu
Section categories
Новини [0]
Our poll
Оцени моя сайт :)
Всички отговори: 1833
Statistics

Вскичко онлайн 1
Гости 1
потребители 0
 


## Производител : Valve

## Сайт на производителя : http://www.valvesoftware.com/

## Снимки от играта : http://www.gamespot.com/pc/action/counterstrikesource/screenindex.html

## Изисквания : Минимални системни изисквания:

System: Pentium-133 or equivalent

RAM: 24 MB

Video Memory: 2 MB

Hard Drive Space: 400 MB



Препоръчителни системни изисквания:

System: Pentium-166 or equivalent

RAM: 32 MB

## Коментар : Много от нас помнят още първите мултиплейър изживявания в IPX мрежите и DOOM, където по четирима човека се размазвахме от дивия екшън, придружен с хвърчащи ракети и пържеща палма. Тогава даже се джиткаше и по сериен кабел един срещу един, мрежите си бяха лукс. После дойде и Quake, Quake 2, нароиха се и множество други first person shooter-и. Всички те се характеризираха с една безкрайна пукотевица, динамично действие, възможността да отнесеш няколко ракети от базука и да оцелееш, грабвайки последната аптечка здраве докато ти дупчат задника с далечна стрелба от чифтето. Отборна игра... нямаше, освен кооперативните срещу компютърните противници, но те не бяха голяма радост. Един срещу всички, всички срещу един, а да бъдем точни - всички срещу всички и останалите.

Тогава се появи Delta Force. Играта предлагаше нещо ново в жанра. Реализъм - реални оръжия, реална стрелба (откат, даже влияние на вятъра), реални хора, които можеш да пратиш във виртуалния ад с два-три изстрела на пистолет или с точен такъв в кратуната. Delta Force, а по-късно и втората й версия, се развиваше основно на открити пространства, предлагаше и нова точкова система за фраговете (два за headshot, три за елиминиране с нож), както и различни варианти на игра (отборно, всеки срещу всеки, capture the flag и т.н.). Освен това, можеше да се играе на сървъри в Интернет, макар и да имаше доста лаг. Това й спечели много фенове, геймплеят беше основният коз. Още се носят легендите за един познат, който сложил заглушителя, скрил се в мъглата на противниковата база, свършил патроните, "ножарил" няколко човека и преди да загине геройски донесъл над 25 фрага (а не беше ли и повече) за отбора си... Славни дни.

Тогава се появи новият господар - Counter-Strike

Макар и Delta Force феновете да ръчкаха здраво, те се сблъскваха с един основен, но досаден проблем. Много тромавият графичен енджин на играта можеше да скапе изживяването дори на сносни, да не кажа доста добри машини. По това време се заговори за новата игра, която всъщност била MOD на Half-Life. Хората я пробваха и започна ерата на Counter-Strike, макар и тя да беше бета цяла година. Постоянните промени и бъгове, обаче не попречиха на следното явление: Влизаш в интернет клуб. Петдесет PC-та, на 4-5 върви Mirc или някакъв браузер. Всичко друго е стрелба, изчакване, дебнене, внезапни атаки, заложници, бомби, викове, псувни и много усмивки. Защото...

Играта предлагаше нов и уникален и до днес геймплей.

Участниците са разделени на два отбора. Терористи и контра-терористи и така нататък. Вярвам, не е нужно да я обяснявам. Но първото нещо, което спечели всички фенове на Delta Force, а и много-много други, беше геймплеят. Тук сам трудно ще оцелееш, трябва да разчиташ на съотборниците си. Хвърляш се в мелето срещу трима-четирима - няма опасност да останеш жив, най-много да те застигне куршум на някои съотборник. Трябваше тактика, а не само луда стрелба и проверовъчни ракети от базуката, от която са 25% от фраговете ти. В същия момент личностните качества са също много важни и се случва един човек да "вземе" даже целия отбор на противника. Това го имаше и в Delta Force, но в Counter-Strike липсваха основните й минуси: енджинът беше много добър за времето си, а в същия момент вървеше на средностатистическите машини. Нямаше го действието тип "тичаш, тичаш през равнината и в един момент умираш", характерно за Free For All Delta Force игрите. Играта е динамична, един рунд минава за средно 3 минути.

Реализмът е навсякъде, но не е предозиран.

Той започва от самите оръжия - такива от реалния свят, всяко с различна физика на стрелбата, като откат, шум, точност, скорострелност и нанесен демидж. В началото е трудно да се научиш, тъй като не върви номерът да "дървиш" стрелбата и да се юркаш напред. В същия момент различните оръжия са подходящи за различни тактики, а предлагат и разнообразен стил на игра (например снайперът или щурмувата M4). Самата система за демидж също е в основата на успеха на играта. Тялото е зонирано, като главата е най-уязвима и headshot-ът обикновено е фатален. Все пак авторите са се въздържали от изпадане в крайности - ако те уцелят в ръката, не си изтърваш оръжието, не куцаш при рана в крака. Всички знаем, че прекалено реалните игри никога не са имали успех, защото стават твърде сложни. В Counter-Strike е намерен точният баланс относно реалността. Голямо удоволствие е, когато успееш на 4% живот да пратиш да почиват двама противници на по над 50% с малко тактика, хитрост и разбира се добра стрелба към главата (късмет + умение)...

Log In
Search
Calendar
«  April 2024  »
SuMoTuWeThFrSa
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Entries archive
Site friends
Copyright Abfinden.ucoz.com © 2024 Hosted by uCoz